Rotterdam, Eindhoven & Maastricht

FAQ

Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Geen prijsverhogingen
Bij Beveiligd Nederland hanteren wij geen prijsverhogingen gedurende de looptijd van het contract. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Professionele installatie op locatie
We leveren niet alleen uw producten af in een verpakking.
We sturen ook een van onze gezellige monteurs langs.

Alles voor een glimlach en tevreden klanten
Kwaliteit, service en vertrouwen, dat is waar wij voor staan!

24/7 bereikbaar
Met onze bemande meldkamer bent u er zeker van dat waar u ook ter wereld bent, er altijd iemand bereikbaar is.

Garantie
Bij ons krijgt u 5 jaar garantie op onze producten (bij een leasecontract).
En is er iets mis? Dan sturen we een monteur langs om het op te lossen.
Wij leveren professionele en gecertificeerde beveiligingssystemen in de lease, inclusief all-in onderhoud en service, voor een vaste lage prijs per maand.

Wij van Beveiligd Nederland zijn elke maandag t/m vrijdag tussen 09:00-17:00 zowel telefonisch als per mail bereikbaar.

Klanten met een all-in onderhoud en service abonnement + meldkamer kunnen 24/7 contact opnemen met de meldkamer of de telefonische support desk van Beveiligd Nederland.

Ja, via onze website www.beveiligdnederland.nl/zakelijk

Het beste draadloze alarmsysteem voor je woning is veel effectiever dan een bekabelde alarmsysteem. Een voor de hand liggend voordeel is dat inbrekers geen draden kunnen doorknippen om het alarmsysteem tegen te houden.

Gemiddeld binnen 1 werkdag

Wanneer je een leasecontract hebt, krijg je 5 jaar garante. Mocht je je beveiligingssysteem bij ons gekocht hebben, dan heb je 1 jaar standaard fabrieksgarantie. 

Jaarlijks of per 1,5 jaar. Dit is afhankelijk van het geplaatste beveiligingssysteem.

Dit is afhankelijk van het aantal componenten (sensoren) die er hangen. Neem hiervoor contact met ons op. Bij de basispakketten is het onderhoudscontract €10,00 per maand.

Neem hiervoor contact met ons op via ons algemene nummer 0853030025. Wanneer u storing heeft en u belt na 17:00 wordt u automatisch doorgeschakeld naar de werknemer die de storingsdienst heeft.

Afdeling support keuze.

Mocht er een storing bij 1 van de componenten zijn, is het ook niet mogelijk om het alarmsysteem aan te zetten. Je kunt in de app de status van de componenten zien, en welk component een storing heeft. Mocht er een storing zijn, kan je contact met ons opnemen. 

Afdeling Administratie keuze.

Ja, de prijzen voor particulieren zijn incl. BTW.

Ja, de prijzen voor zakelijk zijn inclusief BTW.

Ja, wanneer je klant van ons bent, kan je een gratis preventiebord krijgen. Deze is telefonisch of per mail aan te vragen.

Wij hebben raamstickers om kenbaar te maken dat je woning of bedrijfspand beveiligd is. Deze stickers zijn telefonisch of per mail aan te vragen.

Jazeker! Deze zijn telefonisch of per mail aan te vragen.

Facturen

Als u een nieuw abonnement aangaat dan worden de kosten van het oude abonnement verrekend met de nieuwe kosten. Indien u anders heeft afgesproken is bovenstaand niet van toepassing. Het is dan wel mogelijk dat een factuur een deel van het oude abonnement en een deel van het nieuwe abonnement bevat.

Onze rekeningnummers zijn: 
ABN AMRO Bank: NL56ABNA0542642190
ING Bank: NL08INGB0009308675

U kunt hiervoor contact met ons opnemen op Tel 085 -30 30025 of mail naar [email protected]

Je betaalt de installatiekosten en eventuele pakketuitbreiding als dit bij jou van toepassing is, direct bij de installatie.

Op de eerste factuur kan het zijn dat de maandelijkse kosten hoger zijn dan je standaard maandelijks dient te betalen. Dit kan te maken hebben met een stukje maand waarbij er gebruik is gemaakt van een dienst. Wij rekenen dan geen volledige maand, maar exact de dagen dat je gebruik hebt gemaakt van deze dienst. We tellen dit stukje op bij de maand welke je vooruit betaalt. Hierdoor kan het zijn dat de 1e factuur hoger uitkomt dan verwacht.

Als het niet lukt om het bedrag van de factuur af te schrijven via automatische incasso, zetten we de betaalwijze voor deze factuur om naar handmatig betalen. In de betalingsherinnering zie je hoe deze factuur alsnog betaald kan worden. 

De factuur kan helaas niet nog een keer geïncasseerd worden deze zult u dan zelf over moeten maken op IBAN NL08INGB0009308675 of NL56ABNA0542642190 u kunt de factuur ook betalen via de blauwe knop in uw mail.

Ja, in de meeste gevallen kan je uitstel vragen, neem hiervoor telefonisch contact met ons op. 085-3030025

Als je hebt gekozen voor termijnbetaling zullen de afgesproken termijnen op de maandelijkse factuur terugkomen.

Voor kosten die buiten de overeenkomst vallen ontvang je binnen enkele dagen een aparte factuur. Let op! Deze kosten worden meestal bij de monteur op locatie gepind, maar je krijgt hier altijd nog een factuur van.

Na de installatie van jouw beveiligingssysteem ontvang je binnen vijf werkdagen de eerste factuur.

De facturatie vindt plaats rond de 21e van iedere maand.

Neem hiervoor telefonisch contact met ons op (085-3030025) of stuur een e-mail naar [email protected]

Alarmsystemen

De basispakketten zijn zowel te huur als te koop. 

Ook is het mogelijk om extra componenten af te nemen. Neem hiervoor contact op met de verkoopafdeling.
• Basispakket Compact huur 60 maanden: €26,95 (eenmalige installatiekosten van €249,00).
• Basispakket Compact koopcontract: €899,99 (eenmalige installatiekosten van €249,00).
• Basispakket Comfort2 huur 60 maanden: €44,95 (eenmalige installatiekosten van €249,00).
• Basispakket Comfort2 koopcontract: €999,99 (eenmalige installatiekosten van €249,00).

De deskundige monteurs van Beveiligd Nederland die in bezit zijn van minimaal een MBV/TBV diploma.

Wij bieden vrijblijvende adviesgesprekken.
Neem hiervoor contact met ons op via ons algemene nummer 085 33 00 25 of via [email protected]

Bij koopcontract is het alarmsysteem direct van u en kan er desgewenst een onderhoudscontract worden afgesloten waarmee u tot maximaal 5 jaar garantie ontvangt. Ook kunt u voor een doormelding een meldkamer abonnement afsluiten. Dit is niet inbegrepen.

Ja dit is mogelijk, wanneer u verhuist zijn er drie opties:

Optie 1: U kunt het alarmsysteem meenemen naar uw nieuwe locatie
Wij zorgen voor de demontage en montage op de nieuwe locatie.

Optie 2: U kunt het alarmsysteem laten hangen en betaalt de afkoopsom looptijd van het contract.

Optie 3: De nieuwe bewoner of uw familie neemt het alarmsysteem van u over.

Neem voor alle drie de opties contact met ons op via ons algemene nummer 0853030025 of via [email protected] 

Jaarlijks of om het ander half jaar heeft jouw alarmsysteem onderhoud nodig.

Door middel van een keytag, afstandsbediening, web&app en uw unieke code.

1x Centrale met LAN en 4G

  • 1x LCD Codepaneel
  • 2x Bewegingsmelder
  • 2x Mini magneetcontact
  • 1x Brandmelder met bewegingsmelder
  • 1x Afstandsbediening
  • 2x Keytag
  • 1x Centrale/ LCD codepaneel / sirene met 4G
  • 2x Bewegingsmelder
  • 2x Mini magneetcontact
  • 1x Brandmelder met bewegingsmelder
  • Afstandsbediening
  • Het Compact alarmsysteem staat in verbinding door middel van een simkaart. En bestaat de centrale uit een codepaneel en sirene in 1 apparaat (3-in-1). Bij het Comfort2 alarmsysteem zijn centrale en codepaneel los van elkaar. Comfort2 alarmsysteem staat in verbinding met een LAN verbinding en simkaart.

Camerasystemen

Basic camerasysteem
Huur 60 maanden: €16,95 en eenmalige installatiekosten van €299,00
Koop: €1527,00 inclusief installatie en exclusief onderhoud en fulltime support.

Comfort camerasysteem
Huur 60 maanden: €26,95 eenmalige installatiekosten van €299,00
Koop: €1698,95 inclusief installatie en exclusief onderhoud en fulltime support. 

DeLuxe camerasysteem
Huur 60 maanden: €32,95 eenmalige installatiekosten van €299,00
Koop: €1898,95 inclusief installatie en exclusief onderhoud en fulltime support.

De gezellige monteurs van Beveiligd Nederland die bergen ervaring hebben op het gebied van camerabeveiliging.

Bij 4 camera’s wordt er een recorder geleverd met 1tb (4 kanaals)
Bij meer dan 4 camera’s wordt er een recorder geleverd met 2tb (8 kanaals)

Gemiddeld 14 dagen.

Meldkamer

Doormelding naar onze meldkamer SCN (Service Centrale Nederland).

Wij werken samen met Service Centrale Nederland.

Een PAC is een (bemande) meldkamer die signalen opvangt bij een alarmering.
Bij een inbraak, brand of overval krijgt de PAC een melding van een aangesloten alarmsysteem. Via de PAC wordt meteen de politie of brandweer ingeschakeld.
De politie komt pas in actie bij melding van een alarmcentrale.
Bij ons is dat Service Centrale Nederland.

Wel als u behoefte heeft aan een doormelding. 

Een doormelding wordt ook wel een stil alarm genoemd. Bij een doormelding verstuurt de inbraakcentrale via een telefoonlijn (AL1) of een andere verbinding een melding naar de meldkamer van een Particuliere Alarm Centrale (PAC). Bij hoge risico installaties, zoals juweliers, wordt gebruikgemaakt van een bewaakte lijn (AL2).

Dit is de bijbehorende app van ons alarmsysteem Compact & Comfort2. Hier ontvangt de gebruiker ook pushmeldingen op wanneer er bijvoorbeeld beweging wordt gedetecteerd.

Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail.

Wij installeren door het hele land

Landelijke dekking

Onze kantoren zijn telefonisch te bereiken: 
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Beveiligd Nederland kaart oranje

Wacht niet tot het te laat is, voorkom een inbraak met een alarmsysteem en/of camerasysteem van Beveiligd Nederland

Voorkomen is beter dan genezen toch?

KIES JE CADEAU

Tijdens de donkere dagen

kun je uit één van de zes cadeau's kiezen

comfort alarmsysteem beveiligd nederland

Bestel hier jouw Alarmsysteem

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw bestelling compleet te maken

Vragen? Bel ons gerust.
We zitten voor je klaar.