De bemande meldkamer
De bemande meldkamer van Beveiligd Nederland waakt 24/7 over jouw eigendommen en dierbaren.
Dat is een veilig gevoel
De bemande meldkamer
Service Centrale Nederland B.V. staat garant voor een professionele, snelle en persoonlijke alarmverwerking voor particuliere én zakelijke klanten. Wij ontvangen en verwerken alarm-, brand-, en overvalmeldingen maar ook meldingen van technische aard; uitvallen van apparatuur, storingen bij productieprocessen of andere onregelmatigheden.
Afhankelijk van het type melding wordt er contact opgenomen met de juiste persoon – door jouw van tevoren opgegeven -, bewakingsbedrijf of overheidsinstantie.
Elke melding wordt bij ons serieus genomen en adequaat verwerkt.
Jouw veiligheid is belangrijk
Onze bemande meldkamer beschikt over de nieuwste systemen en hoogtechnologische apparatuur om je van een optimale dienstverlening te kunnen voorzien. De centralisten waken 24/7 over jouw veiligheid.
Service Centrale Nederland B.V. biedt professionele service en gaat klantgericht te werk. Bij een alarmmelding nemen de centralisten contact met je op. Bovendien is het mogelijk om een persoonlijke code of wachtwoord te hanteren zodat je bij een melding niet onnodig hoeft te zoeken.
Kortom, wij vinden jouw veiligheid erg belangrijk en gaan hier zorgvuldig mee om. Wij bieden je een professionele, snelle en persoonlijke dienstverlening die volledig is afgestemd op jouw wensen. Onze doelstelling is dat je met een gerust hart jouw woning of pand kunt verlaten.
Tot je dienst
Over onze samenwerking
Graag laten we Mitchell Plat directeur van Beveiligd Nederland aan het woord.
‘We zijn zeer tevreden over Service Centrale Nederland. Er is zeker sprake van een partnerschap. Dat blijkt bijvoorbeeld uit het écht meedenken met de wensen van de installateur.
Beveiligd Nederland heeft momenteel over de 7500 aansluitingen bij SCN en komt dagelijks op locatie bij de eindgebruiker. Wij horen hun vragen tijdens de installatie van het alarm-of camerasysteem en tijdens onze servicebezoeken.
Dit is voor ons belangrijke informatie om onze service samen verder te optimaliseren. Deze input delen wij met SCN die op hun beurt dit analyseren en verwerken in hun diensten.’
Ook bij het gebruik van bijvoorbeeld onze alarmknop zie je terug dat een juiste communicatie vanuit de centralisten van essentieel belang is. Is het een melding bij een klant op leeftijd of een melding in een winkelpand?
De ene melding vraagt om persoonlijke aandacht en bij de andere melding een grote kans bestaat dat het om een daadwerkelijke overval gaat. Dan wordt er van de centralist ook een geheel ander plan van aanpak verwacht. Hier weten de centralisten van SCN op een juiste manier te anticiperen.
De meerwaarde van een PAC
Bij Service Centrale Nederland ervaren we dat er keer op keer aandacht is om service en communicatie verder te optimaliseren. We streven beide naar zoveel mogelijk tevreden klanten. Laten we vooropstellen dat het succes is gebaseerd op de samenwerking van de installateur en de werkwijze van de bemande meldkamer.
Mitchell vervolgt: ‘Een ander voorbeeld is een zone melding. Wanneer de klant een (alarm)melding krijgt, kan dat een schrikreactie geven. Er is iets aan de hand, maar de klant weet niet precies wat. De communicatie van de centralist van de bemande meldkamer heeft grote invloed op hoe de klant deze situatie ervaart. De centralist moet de klant geruststellen en stap voor stap de juiste informatie geven en de juiste vragen stellen. Op die momenten maak je als meldkamer het verschil en zien de gebruikers de meerwaarde in van een PAC.’
De gebundelde kracht
Beveiligd Nederland en Service Centrale Nederland zijn een unieke samenwerking aangegaan. We hebben dezelfde visie op het gebied van veiligheid, daarbij komt kijken dat we samen hoge service willen aanbieden die voor iedereen betaalbaar moet zijn. Niets blijft onopgemerkt en zodra er een alarmmelding binnenkomt zal de alarmcentrale direct anticiperen op de situatie en de hulpdiensten paraat zetten. Service Centrale Nederland onderscheid zich van andere meldkamers (PAC) door een hoge kwalitatieve service te bieden, middels een team professioneel opgeleide centralisten, moderne systemen, jarenlang wereldwijde ervaring en duidelijke richtlijnen.
Wacht niet tot het te laat is, voorkom een inbraak met een alarmsysteem en/of camerasysteem van Beveiligd Nederland
Voorkomen is beter dan genezen toch?