All-in onderhoud en service
Goed onderhoud is cruciaal
Betrouwbaarheid
Regelmatig onderhoud verzekert de betrouwbaarheid van het systeem. Hierdoor functioneert het systeem ten alle tijden naar behoren.
Verzekering
Sommige verzekeraars kunnen regelmatig onderhoud van beveiligingssystemen eisen als voorwaarde voor dekking.
Langere levensduur
Door regelmatig onderhoud te plegen, kunnen slijtage en veroudering van de apparatuur worden verminderd.
All-in onderhoud en service bij een camera- of alarmsysteem
Tal van voordelen
Met ons all-in onderhoud- en service contract voor jouw alarm- of camerasysteem, bieden wij je een complete en zorgeloze oplossing van jouw beveiligingssysteem.
Zo rekenen wij geen voorrijkosten van €90,- en geen arbeidskosten van €20,- per kwartier. Bovendien zijn er geen verborgen extra kosten, zoals voor het vervangen van batterijen.
Wij streven ernaar om je volledige gemoedsrust te bieden, daarom hebben we een 24/7 telefonische supportdesk die zelfs op zon- en feestdagen bereikbaar is. Wat ons echt onderscheidt, is dat we tijdens de looptijd van het contract geen prijsverhogingen doorvoeren. Veel andere aanbieders doen dit wel.
Bovendien geven we 5 jaar garantie op het camera- of alarmsysteem, in plaats van de standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Met ons all-in pakket kan je vertrouwen op betrouwbare en uitgebreide ondersteuning voor het beveiligingssysteem, zonder verrassingen of extra kosten.
Wat doen wij tijdens het onderhoud?
- Grondige inspectie van het beveiligingssysteem
- Reinigen van de componenten
- Testen van de componenten
- Indien nodig, opnieuw inregelen van de camera's
- Sirene en flitsers worden getest
- Nakijken of app en meldkamer meldingen goed ontvangen
- Controleren en vervangen van de batterijen
- Uitvoeren van updates, indien beschikbaar
- Nakijken of de componenten snel genoeg reageren
- Controleren of het bereik van de melders optimaal is
Waarom is onderhoud belangrijk?
Bescherming in topconditie
Onderhoud is van cruciaal belang voor een beveiligingssysteem om ervoor te zorgen dat het te allen tijde goed blijft functioneren. Regelmatig onderhoud zorgt voor betrouwbaarheid van het systeem.
Dit garandeert dat alle componenten, zoals bewegingsmelders, magneetcontacten en camera’s goed werken en geactiveerd worden bij eventuele noodsituaties of verdachte activiteiten. Bovendien zorgt onderhoud ervoor dat mogelijke problemen of storingen tijdig worden geïdentificeerd en verholpen, waardoor de kans op onverwachte uitval wordt geminimaliseerd.
Door preventief onderhoud uit te voeren, kan slijtage en veroudering van de apparatuur worden verminderd, wat de levensduur van het systeem verlengt en de kans op vervanging vermindert.
Kortom, onderhoud biedt gemoedsrust door ervoor te zorgen dat het beveiligingssysteem altijd klaar is om je eigendommen en veiligheid te beschermen.
Waarom Beveiligd Nederland?
- Hoogwaardige beveiligingssystemen
- Geen prijsverhogingen gedurende looptijd contract
- Vakkundige installatie door onze eigen monteurs
- Zowel lease als koop mogelijk
- VEB gecertificeerd beveiligingsbedrijf
- Geen voorrij- en arbeidskosten bij leasecontract
- Gratis adviesgesprek op locatie
- Meer dan 8000+ tevreden klanten
- Installatie binnen 3 weken
- All-in onderhoud en service
Het prijskaartje van zorgeloosheid
Altijd een slimme uitgave
Bij de aanschaf van een beveiligingssysteem met een leasecontract bij Beveiligd Nederland, is het all-in onderhoud en servicepakket standaard inbegrepen.
Dit betekent dat je geen extra kosten hoeft te betalen voor het onderhoud en de service van het beveiligingssysteem gedurende de looptijd van het contract.
Als je ervoor kiest om een beveiligingssysteem bij ons te kopen, dient het all-in onderhoud en servicecontract apart te worden afgesloten. Vanaf €10,00 per maand kan je dit contract afsluiten. Deze prijs is voor een basispakket. Mocht je veel extra componenten hebben, zullen de kosten wat hoger uitvallen.
Dit contract biedt je volledige gemoedsrust, wetende dat het beveiligingssysteem regelmatig wordt onderhouden. Daarnaast profiteer je van snelle service bij eventuele problemen of storingen.
Dit zeggen onze klanten op Google:
Meestgestelde vragen
Is onderhoud verplicht voor een beveiligingssysteem?
Ja, onderhoud aan een camera- of alarmsysteem is volgens de wet verplicht.
Hoevaak wordt het onderhoud uitgevoerd?
Dit is afhankelijk van het soort beveiligingssysteem. Meestal is dit eens per jaar of 1,5 jaar.
Welke voordelen biedt regelmatig onderhoud voor mijn alarm- of camerasysteem?
Regelmatig onderhoud van een alarm- of camerasysteem zorgt ervoor dat het betrouwbaar blijft werken, wat essentieel is voor het beschermen van je huis, bedrijf of eigendommen tegen indringers of andere bedreigingen.
Door preventief onderhoud kunnen potentiële problemen tijdig worden opgemerkt en verholpen, waardoor de kans op storingen wordt verminderd en het systeem optimaal blijft functioneren. Dit verlengt ook de levensduur van het beveiligingssysteem en zorgt ervoor dat het maximale prestaties blijft leveren, waardoor je gemoedsrust hebt dat de beveiliging te allen tijde effectief is.
Hoe lang duurt een onderhoudsbeurt voor een alarm- of camerasysteem?
Het onderhoud wordt uitgevoerd door onze eigen deskundige monteurs. Gemiddeld duurt het onderhoud een uur.
Hoe kan ik een onderhoudsafspraak maken voor mijn alarm- of camerasysteem?
Mocht het tijd zijn om het onderhoud uit te voeren, nemen wij telefonisch contact met je op.
Het is ook mogelijk om zelf een afspraak te maken. Hiervoor kan je naar ons bellen via het keuzemenu ‘Planning’.
Wat is de gemiddelde tijd voor het oplossen van storingen of problemen?
Dit verschilt erg per storing. Wij doen er alles aan om storingen of andere problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de storing is verholpen, zullen wij een grondige controle uitvoeren om te kijken of alles weer naar behoren werkt.
Zijn er specifieke tijden waarop ik contact kan opnemen met de supportdesk voor hulp?
Wij zijn 24/7 bereikbaar.
Hoe kan ik het beste contact opnemen met de supportdesk in geval van storingen of andere problemen?
Dit kan door naar ons te bellen: 085 303 0025
In het keuzemenu kan je kiezen voor ‘Support’.
Wat is de looptijd van het all-in onderhoud en servicecontract?
Bij een leasecontract zit het all-in onderhoud en service standaard ingebrepen. De leasecontracten hebben een looptijd van 60 maanden (5 jaar), zo heeft het all-in en onderhoudscontract ook standaard een looptijd van 60 maanden.
Wanneer je een beveiligingssysteem koopt, dient het all-in onderhoud en servicecontract apart te worden afgesloten. De beschikbare looptijden van dit contract zijn 24, 36 of 60 maanden.
Heb je nog vragen?
Hoofdkantoor Beveiligd Nederland
Hendersonplaats 1
3068 JM Rotterdam
Wacht niet tot het te laat is, voorkom een inbraak met een beveiligingssysteem van Beveiligd Nederland
Voorkomen is beter dan genezen, toch?