Uitleg over de factuur

van Beveiligd Nederland

Uitleg over je factuur

Het kan voorkomen dat je wat extra uitleg wilt hebben over je factuur. Zo kan de eerste factuur iets ingewikkelder zijn dan verwacht. Ook na een wijziging binnen je abonnement is je factuur iets anders dan normaal. Daarom leggen we hieronder graag het één en ander uit.
Gewoon om het je iets makkelijker te maken.

Zo werkt het

Je ontvangt iedere maand een factuur over de maandelijkse abonnementskosten. Als je één van de facturen nogmaals wilt ontvangen kun je contact opnemen via 

085 30 300 25 of e-mail naar info@beveiligdnederland.nl

Uitleg over de factuur

Meest gestelde vragen
Is je abonnement gewijzigd dan kan je oude abonnement deels worden verrekend met de nieuwe abonnementskosten. 
 
Onze rekeningnummers zijn: 
ABN AMRO Bank: NL56ABNA0542642190
ING Bank: NL08INGB0009308675

Ja, dat kan. Er zijn wel een aantal voorwaarden:

– Het bedrag bedraagt minimaal € 150,00
– Je hebt het afgelopen jaar bij Beveiligd Nederland geen betalingsregeling of uitstel van betaling gehad.

Je betaald de installatiekosten en eventuele pakketuitbreiding als dit bij jou van toepassing is, direct bij de installatie.

Op de eerste factuur kan het zijn dat de maandelijkse kosten hoger zijn dan je standaard maandelijks dient te betalen. Dit kan te maken hebben met een stukje maand waarbij er gebruik is gemaakt van een dienst. Wij rekenen dan geen volledige maand, maar exact de dagen dat je gebruik hebt gemaakt van deze dienst. We tellen dit stukje op bij de maand welke je vooruit betaald. Hierdoor kan het zijn dat de 1e factuur hoger uitkomt dan verwacht.

Als het niet lukt om het bedrag van de factuur af te schrijven via automatische incasso, zetten we de betaalwijze voor deze factuur om naar handmatig betalen. In de betalingsherinnering zie je hoe deze factuur alsnog betaald kan worden. 

Ja, in de meeste gevallen kan je uitstel vragen, neem hiervoor telefonisch contact met ons op. 085-3030025
Als je hebt gekozen voor termijnbetaling zullen de afgesproken termijnen op de maandelijkse factuur terugkomen.
Voor kosten die buiten de overeenkomst vallen ontvang je binnen enkele dagen een aparte factuur.
Let op! Deze kosten worden meestal bij de monteur op locatie gepind, maar je krijgt hier altijd nog een factuur van.

Wij werken samen met incassopartner Mollie Payments voor de automatische incasso.

Na de installatie van jouw beveiligingssysteem ontvang je binnen vijf werkdagen de eerste factuur.

De facturatie vindt plaats rond de 21e van iedere maand.

Neem hiervoor telefonisch contact met ons op (085-3030025) of stuur een e-mail naar finance@beveiligdnederland.nl

De automatische incasso zal plaatsvinden in de laatste week van iedere maand.

Ja, ook dat is mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact op of stuur ons een e-mail.

085-3030025
info@beveiligdnederland.nl

Wij sturen de facturen altijd via de e-mail naar het bij ons bekende e-mailadres. Mocht het zo zijn dat er geen e-mailadres bekend is, dan wordt dit per post toegestuurd.

Bij opzegging voor de einddatum van je overeenkomst ontvang je een factuur met de laatste maandelijkse abonnementskosten. Hierna zal het abonnement stopgezet worden en het dossier gesloten worden.
 
Bij tussentijds beëindigen geldt een afkoopsom gebaseerd op de resterende looptijd van het abonnement. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie.
 
Alle opzeggingen dienen schriftelijk of per e-mail naar ons verstuurd te worden. Bij overlijden dienen wij ook een akte van overlijden te ontvangen.

Als je voortaan via Automatische Incasso wilt betalen of het rekeningnummer wilt wijzigen klik dan Hier. Het SEPA machtigingsformulier dient volledig ingevuld en ondertekend retour gestuurd te worden. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij dit wijzigen in ons systeem.