Beveiligd Nederland: Nieuwe naam, verbeterde service.

Door de toenemende vraag naar goede beveiliging zal STRoNG vision Security vanaf 1 oktober 2017 gaan samenwerken met het snelst groeiende beveiligingsbedrijf van Nederland en wel onder de naam Beveiligd Nederland. Het bundelen van onze krachten zorgt ervoor dat wij steeds meer mensen door het hele land kunnen helpen. Wij hebben – tot nu toe (!) – vestigingen in Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg.

Hoewel onze bedrijfsnaam voortaan Beveiligd Nederland is, zal er voor u als klant vrij weinig veranderen: u kunt zowel telefonisch als op locatie dezelfde medewerkers verwachten. Tevens behoudt u uiteraard uw huidige producten en blijven de tarieven ongewijzigd. Onze service wordt door digitalisering echter zelfs beter!

Wat verandert er?

  • Vanaf vandaag nemen de werknemers van Strong Vision Security de telefoon op met Beveiligd Nederland.
  • Wat rood is wordt blauw.
  • Dezelfde service monteurs komen bij u over de vloer
  • Dezelfde en nieuwe werknemers nemen de telefoon op
  • De slogan ‘Sterk in beveiliging’ is verleden tijd. We blijven nog altijd sterk in hetgeen dat we doen, uiteraard.
  • Snellere response op e-mail en telefoon
  • Meer werknemers, meer kennis en kracht

Hoe zorgen wij er nu voor dat het vertrouwen dat je al hebt in ons, ook daadwerkelijk blijft?

We gaan er vanuit dat er enkel voordelen te zien zijn. Maar voor wie verandert er nu het meeste? Voor de klant of voor de organisatie? Achter de schermen verandert er een hele hoop binnen de organisatie, zo is er flink geïnvesteerd in software, waarmee tal van zaken voortaan geautomatiseerd kunnen worden. Er zal een nieuwe manier van werken worden geïntroduceerd aan alle werknemers binnen Beveiligd Nederland. Door deze manier van werken laten we zien waar we voor staan: Onze kernwaarden. Het verbindt ons met elkaar en met onze klanten, en daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Door de handleidingen te volgen, kunnen we kwaliteit en boven verwachting goede service garanderen.

Uiteindelijk zit de nieuwe manier van werken in ieders hoofd en kunnen zij deze in gedachten volgen.
Tot die tijd gaan we elke dag keihard aan de slag met de nieuwe manier van werken als handleiding op ons bureau.

Jij als klant mag hier ons voortaan ook aan houden!

Wat zijn dan deze kernwaarden? Dat lees je hieronder:

De kernwaarden

Wij zijn eerlijk. 

Maar dat zegt natuurlijk iedereen. Dus hoe weet je nou dat je bij ons écht aan het juiste adres bent? Gelukkig hoef je ons niet op ons woord te geloven, maar zijn er een hele hoop ondernemers en particulieren die hun mening hebben gegeven op verschillende websites. Lees beoordelingen Met een gemiddelde van 9,2 staan hier vooral lovende reacties, maar ook de minder positieve beoordelingen zijn terug te lezen. Fouten zijn er om van te leren, daarom vertellen we in een reactie ook altijd hoe we het hebben opgelost.

Door onze jarenlange ervaring kunnen wij van tevoren inschatten wanneer een klus wel of niet aan ons is besteedt. Wij zijn van mening dat elk bedrijf moet doen waar die goed in is. Dus geen klussen aannemen waar je niet goed genoeg geschikt voor bent. Mocht ons dit overkomen dan leggen we dat eerlijk uit en gaan we op zoek naar het allerbeste alternatief of verwijzen je door naar één van onze partners.
Wij vinden kwaliteit en service belangrijker dan altijd ‘ja’ verkopen. Onze betrouwbaarheid kun je natuurlijk het beste zelf ervaren. Wij werken niet met een callcenter, maar hebben een hecht team van vaste medewerkers (smoelenboek) die het hele proces van bestelling tot installeren/levering persoonlijk begeleiden. Juist bij bestellingen via het internet vinden wij het ontzettend belangrijk dat je weet: wie heb ik gesproken, waar stuur ik mijn geld naartoe, wanneer wordt het systeem geïnstalleerd of wanneer wordt mijn pakket geleverd. Het klinkt zo simpel, en dat is het eigenlijk ook. Eerlijk zijn betekent voor ons niet ‘zo snel en goedkoop mogelijk’ maar wél ‘hoge kwaliteit, vlotte levering en de beste prijs kwaliteit verhouding’. En juist deze instelling heeft ons een 9⁺ opgeleverd. En eerlijk? Dat voelt heerlijk! 

Wij denken in oplossingen. 
Er is eindeloos veel mogelijk op het gebied van beveiligen, de kunst is om precies te weten hoe je het beste resultaat krijgt. Maar wat is nu het beste advies? De klant het gevoel geven van veiligheid of ergens een Fort Knox van maken?
Wij luisteren graag naar de behoefte van de klant en adviseren daarnaast het één en ander. Want het toiletraampje, waar de inbreker ook doorheen kan wordt weleens vergeten. Deze zal dan eigenlijk ook beveiligd moeten worden toch? Uiteraard proberen we te allen tijde rekening te houden met het budget van de klant. Het gaat er uiteindelijk om dat je er een fijn gevoel aan overhoudt. Dat je met een gerust gevoel het pand kunt verlaten.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarmee we je van dienst kunnen zijn voor wat betreft het beveiligen van de woning. Dit kan middels camerasystemen en/of alarmsystemen. Zowel in de koop als lease-vorm. Want niet iedereen heeft de mogelijkheid om een bepaald bedrag in één keer te kunnen betalen, maar wel graag beveiligd wil zijn. Daarom bieden wij de mogelijkheid om het volledige bedrag in termijnen te betalen.

Ditzelfde doen we bijna allemaal met ons mobiele telefoontje, toch? In één keer ca. € 800,00 voor de allernieuwste smartphone betalen doen er niet veel, maar gemiddeld € 44,95 per maand zou voor de meesten geen probleem zijn.

Wij komen afspraken na.
Ons geheim om afspraken te kunnen nakomen, is door deze zo simpel mogelijk te houden. We spreken duidelijk met je af wat je krijgt, wat het kost en wanneer het wordt geïnstalleerd of geleverd. Als het proces soepel verloopt – zonder tijd en geld te verspillen – profiteren we hier allebei van. Helaas kunnen we niet alles voorkomen, bijvoorbeeld wanneer een bestelling vertraging oploopt tijdens het transport of een collega die later op de plaats van bestemming is omdat hij in een file heeft gestaan. Ook al gaat het hierbij om een afspraak met de pakketbezorger, zullen wij ons alsnog volledig inzetten om je te helpen. We vinden het namelijk héél rot om boze of (nog erger) teleurgestelde klanten te hebben. Daarom zijn onze kernwaarden ook zo belangrijk, het is ons geweten, ons kompas en onze trots.

Wij nemen verantwoordelijkheid. 
Soms gaat er iets mis waar niemand wat aan kan doen. Dan nemen wij de verantwoordelijkheid om het op te lossen, denk bijvoorbeeld aan onze uitmuntende service en snelle levertijden. We kunnen altijd iets voor je betekenen.
En ervoor zorgen dat iedereen binnen het bedrijf tevreden is en met plezier naar z’n werk gaat. Hierdoor hebben we een team van betrokken collega’s (smoelenboek) die zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk, onze klanten en elkaar. Toegegeven, het zijn best veel ballen om tegelijk in de lucht te houden. Maar door onze verantwoordelijkheid te nemen, hebben we veel vertrouwen opgebouwd bij onze klanten. En dat is precies waar we het voor doen.

Wij luisteren. 
Er zit een groot verschil tussen alleen zeggen dat je luistert, doen alsof, en daadwerkelijk goed luisteren. Wij zorgen er bij Beveiligd Nederland heel bewust voor om goed te luisteren en gerichte vragen te stellen, zodat een bestelling daarna goed verzorgd en voorbereid meegenomen kan worden met de monteur.

De één bestelt en weet precies wat hij wil. Dan zorgen we dat alles tot in detail klopt en voldoet aan de verwachting. De ander weet ongeveer wat hij wil, maar niet goed wat de mogelijkheden zijn. Dan luisteren we naar de wensen en komen met een passend voorstel. Gelukkig weten we door onze kennis en ervaring meestal snel wat je bedoelt, zonder dat je hiervoor eerst de hele website moet uitpluizen. Je hoeft alleen maar te bellen, dan loodsen wij je er doorheen. E-mailen kan natuurlijk ook. Je wordt niet eindeloos doorverbonden, weet precies met wie je spreekt en je kan de volgende keer naar dezelfde medewerker vragen. Dit vinden wij zelf ook fijn, dus dat kan gewoon. Want dat we zo goed luisteren, doen we natuurlijk ook voor onszelf. Hoe meer wij weten van wat jij wil, des te beter kunnen wij onze producten en diensten hierop afstemmen. Dus bel ons, vraag ons, vertel ons (contactgegevens)Want juist dát maakt Beveiligd Nederland net dat beetje beter dan de rest.

Wij zijn flexibel. 
Eigenlijk komen al onze kernwaarden op hetzelfde neer, namelijk dat we onze klanten behandelen zoals we zelf ook graag behandeld willen worden als we iets kopen. Wij vinden het bijvoorbeeld enorm frustrerend wanneer bedrijven zich verschuilen achter ‘regels zijn regels’, op momenten dat je juist wat extra service kunt gebruiken. Of een klantenservice die nauwelijks bereikbaar is. En áls je dan iemand spreekt, bekruipt je het gevoel dat diegene het zelf eigenlijk ook niet weet. Niets is vervelender dan standaard antwoorden en oplossingen, die zo van de website worden opgelezen. Daarom doen we dat bij Beveiligd Nederland niet. Sommige vragen of problemen zijn misschien wel hetzelfde, maar de mensen zijn dat zeker niet. Daarom is onze klantenservice maatwerk, afgestemd op jouw persoonlijke situatie, en stellen we ons hierbij flexibel op. Meedenken, meehelpen, inleven alsof wij degene zijn met de vraag of het probleem. Met het laagste klachtenpercentage ooit, gaan we zeker nooit moeilijk doen omdat het dus ook makkelijk kan.

Wij helpen elkaar. 
We hebben een hecht team van vaste collega’s (smoelenboek) die altijd voor elkaar klaarstaan. Hartstikke fijn en gezellig natuurlijk, maar ook nuttig voor jou. Want hierdoor zijn onze verschillende specialismes uitstekend op elkaar afgestemd. Onze administratie afdeling, planners en adviseurs zitten bewust naast elkaar, zodat ze direct kunnen samenwerken voor een perfecte verwerking van de bestellingen. Er wordt ook nauw samengewerkt met marketing, zodat we weten hoe ons aanbod doorlopend kan worden uitgebreid en verbeterd. En met de financiële administratie zodat het betaalproces soepel verloopt. Het hoge serviceniveau waar Beveiligd Nederland bekend om staat, kan niet bestaan zonder deze intensieve samenwerking tussen collega’s. We zitten daarom met z’n allen aan open werkplekken, zodat we elkaar gemakkelijk vragen kunnen stellen en op de hoogte kunnen houden. En als iemand het heel druk heeft, dan kan er gelijk iemand bijspringen.

Natuurlijk gaat er weleens iets fout. Maar juist doordat we zo goed samenwerken, kunnen we dan snel schakelen en problemen oplossen meestal nog voordat jij er last van hebt.
We helpen elkaar ook om continu te kunnen verbeteren en vernieuwen. Door opbouwende kritiek te leveren en hier ook echt wat mee te doen. En daar profiteren we natuurlijk allemaal van.

Wij zijn commercieel.
Natuurlijk moet er ook geld verdiend worden, daarom is bij Beveiligd Nederland de klant ook écht koning. Want als we weten wat jij wil, kunnen we er vervolgens alles aan doen dat je dit bij ons bestelt. Zo hebben we regelmatig leuke acties met fijne kortingen, en hebben we steeds nieuwe producten in ons assortiment. Staat jouw gewenste product er niet bij? Laat het ons weten, dan gaan we het alsnog voor je regelen. Doordat ons team zoveel productkennis heeft, kunnen we je uitstekend adviseren over wat je wil en wat je hier verder bij nodig zou kunnen hebben. Hierdoor kun je alles tegelijk op één plek bestellen, en dat is natuurlijk wel zo prettig. We werken ook continu aan onze website om het bestelproces nog beter, sneller en makkelijker voor je te maken. Bij Beveiligd Nederland is commercieel zijn heel vanzelfsprekend, het gaat tenslotte om ˃ zoeken ˃ vinden ˃ bestellen.

Wij willen onszelf ontwikkelen. 
Toen wij jaren geleden begonnen, waren we pioniers op het gebied van aanbieden van elektronische beveiliging. Met het juiste netwerk en door slim in te kopen, kon het steeds sneller en goedkoper. Maar zoals met elk goed idee, werd onze manier van werken na een tijd door anderen opgepikt. Maar sneller en goedkoper betekent niet per se ook béter. Natuurlijk weten wij dit al lang. Doordat het bestelproces bij ons na al die jaren volledig op rolletjes loopt, kunnen we ons nu meer op onze klantenservice richten. En deze ontwikkeling betekent pure winst voor jou.

Klantenservice zou een heel positief woord moeten zijn, maar het doet ook denken aan lang moeten wachten als je belt, frustraties en teleurstelling. En juist daarin zien wij een enorme uitdaging. Onze klantenservice moet een zucht van verlichting opleveren. “Ik bel wel even, dan is het meteen opgelost”, dat is wat we willen. Dit vraagt een extra inspanning van ons team, dat altijd opgewekt, behulpzaam en vindingrijk moet zijn. Niet op de automatische piloot voorgeschreven antwoorden opdreunen, maar meedenken, met creatieve oplossingen komen en elk probleem omzetten in een positieve ervaring. Dit levert zulke enthousiaste reacties op, dat het werken bij Beveiligd Nederland alleen maar nóg leuker maakt.
Jij blij, wij blij. 

Wij zijn geïnteresseerd.
Ieder bedrijf is met zichzelf bezig, met winst maken en kosten besparen. Hoewel wij dit ook belangrijk vinden, ligt hier niet de focus. Onze focus is een stuk breder doordat we ook aandacht hebben voor ontwikkelingen in de markt, collega’s onderling en bovenal jou als klant. Interesse tonen klinkt heel voor de hand liggend, maar je moet er wel tijd voor vrijmaken. Komen we toch weer uit op onze uitgebreide klantenservice. Door jouw belangen voorop te stellen, hebben we (weer) een streepje voor op de rest. Als je bestelling bij Beveiligd Nederland probleemloos verloopt, dan vertel je dit misschien aan een vriend of collega. Maar als je vragen hebt of je bestelling dreigt mis te gaan en je wordt door ons geweldig geholpen, dan vertel je dit waarschijnlijk aan veel meer mensen. Snap je onze tactiek? Hierdoor hoeven we geen dure (radio)reclame te maken voor nieuwe klanten; dit geld investeren we liever in onze bestaande klanten.

Waarom Beveiligd Nederland?

  • Gecertificeerd product
  • Installatie vaak binnen 24 uur
  • Bemande meldkamer
  • 3-in-1 beveiliging
  • Eerlijk en duidelijk

Waarom kiezen voor
Beveiligd Nederland

Los van dat we het tofste bedrijf van nl zijn

Het gevoel van veiligheid dat onze klanten ervaren leggen we hier (deze link) uit. Maar om zelf een indruk te geven waarom je voor ons bedrijf zou moeten kiezen als het veiligheid gaat leggen we hieronder uit!

Alles voor een glimlach

Onze klantenservice is ons stokpaardje. Wij gaan erg ver om jou veilig én gelukkig te maken!

Écht ALLES voor een glimlach

Die extra stap zetten maakt dat jij je niet in de kou voelt staan.

Gratis installatie bij jouw thuis

We leveren niet alleen je spulletjes af in een doosje. We sturen één van onze monteurs langs.

Gratis Installatie bij jouw thuis

installeren het voor je én gaan niet weg totdat jij 100% tevreden bent!

24/7 bij jouw iemand thuis

Met onze meldkamer ben jij er zeker van dat waar je ook bent ter wereld. Er is altijd iemand aanwezig.

24/7 bij jouw iemand thuis

Én als er iets aan de hand is. Dan gaan alle alarmbellen af en zijn wij er als de kippen bij!

5 jaar garantie

Bij ons krijg je 5 jaar garantie op onze producten. Is er iets mis? We sturen iemand langs om het te vervangen.

5 jaar garantie

Bij ons krijg je 5 jaar garantie op onze producten. Is er iets mis? We sturen iemand langs om het te vervangen.

Laat je, net als 5.000+ anderen aansluiten bij beveiligd Nederland

Wij installeren alles op afspraak bij je thuis. Geen moeilijk gedoe, zo geregeld! Én is er iets mis? Dan komen wij het uiteraard fixen!