Belangrijke update

BEDANKT VOOR
HET BEGRIP

Door de verspreiding van het coronavirus zijn er meerdere maatregelen en beperkingen ingevoerd in Europa.
Dit heeft gevolgen voor de werkwijze en prestaties van Beveiligd Nederland. We informeren u graag over de maatregelen die we nemen in deze onzekere tijd.

Klantenservice

Ons klantenserviceteam werkt voornamelijk thuis, wat betekent dat er geen vertraging mag zijn bij het oplossen van eventuele problemen. De snelste manier om contact met ons op te nemen is via het volgende telefoonnummer 0853030025 of via de e-mail info@beveiligdnederland.nl.

Enkel dringende storingen

Onze monteurs zijn door heel Nederland minimaal inzetbaar. Enkel bij dringende storingen komen zij in actie.

Standpunt

Bij Beveiligd Nederland streven we er altijd naar om u de best mogelijke service te bieden, zowel in onze kantoren als op locatie. Nu de wereld te maken heeft met een uitbraak van COVID-19 (coronavirus) en wij deze situatie nauwlettend blijven volgen, willen we u graag persoonlijk informeren over de voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen om uw gezondheid en die van onze werknemers te beschermen.

Extra hygiënemaatregelen

Geen handen schudden

Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, wij hebben onze medewerkers daarom goed geïnformeerd over hoe zij de verspreiding van het virus kunnen voorkomen. Dit betekent dat de medewerkers o.a.

– Latex handschoenen dragen
– Geen handen schudden
– Regelmatig hun handen wassen
– Niezen en/of hoesten in de binnenkant van de elleboog
– Thuisblijven bij verkoudheidsklachten

Minimaal 1,5 meter afstand houden

Wij hebben er alle begrip voor wanneer u ervoor kiest om de medewerker niet over de vloer te laten komen. Wij hopen ook op uw begrip wanneer de medewerker wel over de vloer komt door minimaal 1,5 meter afstand te behouden.

Wij stellen het ook erg op prijs dat wanneer u zich ziek voelt, hevig hoest of iets dergelijks dat u ons hier telefonisch van op de hoogte brengt en wij dan de overweging kunnen maken om de afspraak niet door te laten gaan.

Geen aanrakingen van materiaal

In lijn met het advies van het RIVM willen wij hand-op-hand contact bij het betalen van bepaalde bezoeken tot een minimum beperken. U hoeft dus tijdelijk niet direct af te rekenen, maar de betaling volgt middels automatische incasso of overboeking.

U hoeft de werkbon ook niet te tekenen, de monteur tekent dit tijdelijk in overleg met u af.

Thuis werken

Wij werken door maar zoveel mogelijk thuis. Ook wij leveren graag onze bijdrage aan het tegengaan van de verspreiding van het Coronavirus. We werken dan wel vanuit huis, maar zijn nog altijd zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar! 

Pas goed op uzelf en anderen! 

Stukje positiviteit

Wij volgen voor wat betreft het thuiswerken ook het beleid van onze overheid en het RIVM. Met ingang van heden werken de meeste medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis.
Wij zijn voorzien van uitstekende middelen om dit mogelijk te maken.

Gelukkig hebben we dit probleem nog niet eerder hoeven meemaken, maar zien wij dit nu ook als een prima mogelijkheid om te leren van deze nieuwe situatie.

We rekenen op uw begrip

Het is door deze extra maatregelen mogelijk dat u wat langer moet wachten tot er een medewerker bij u langskomt voor het verhelpen van een eventuele storing aan uw alarmsysteem of camerasysteem. Uiteraard proberen wij u altijd zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. We hopen en vertrouwen op uw begrip en medewerking voor deze ongekende situatie.

Wij zijn ontzettend trots op al onze medewerkers die juist nu laten zien wat het betekent om een Beveiligd Nederland hart te hebben.

We willen u als klant bedanken voor uw vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we goed op elkaar passen en elkaar een hart onder de riem steken. Wij zijn ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen samen zullen overwinnen. 

Bestel hier jouw Alarmsysteem

Laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw bestelling compleet te maken

Vragen? Bel ons gerust.
We zitten voor je klaar.