Belangrijke update
BEDANKT VOOR
HET BEGRIP
Door de verspreiding van het coronavirus zijn er meerdere maatregelen en beperkingen ingevoerd in Europa.
Dit heeft gevolgen voor de werkwijze en prestaties van Beveiligd Nederland. We informeren je graag over de maatregelen die we nemen in deze onzekere tijd.
Klantenservice
Ons klantenserviceteam werkt voornamelijk thuis, wat betekent dat er geen vertraging mag zijn bij het oplossen van eventuele problemen. De snelste manier om contact met ons op te nemen is via het volgende telefoonnummer 0853030025 of via de e-mail [email protected]
Enkel dringende storingen
Onze monteurs zijn door heel Nederland minimaal inzetbaar. Enkel bij dringende storingen komen zij in actie.
Standpunt
Bij Beveiligd Nederland streven we er altijd naar om je de best mogelijke service te bieden, zowel in onze kantoren als op locatie. Nu de wereld te maken heeft met een uitbraak van COVID-19 (coronavirus) en wij deze situatie nauwlettend blijven volgen, willen we je graag persoonlijk informeren over de voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen om jouw gezondheid en die van onze werknemers te beschermen.

Extra hygiënemaatregelen

Geen handen schudden
Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, wij hebben onze medewerkers daarom goed geïnformeerd over hoe zij de verspreiding van het virus kunnen voorkomen. Dit betekent dat de medewerkers o.a.
– Latex handschoenen dragen
– Geen handen schudden
– Regelmatig hun handen wassen
– Niezen en/of hoesten in de binnenkant van de elleboog
– Thuisblijven bij verkoudheidsklachten

Minimaal 1,5 meter afstand houden
Wij hebben er alle begrip voor wanneer je ervoor kiest om de medewerker niet over de vloer te laten komen. Wij hopen ook op jouw begrip wanneer de medewerker wel over de vloer komt door minimaal 1,5 meter afstand te behouden.
Wij stellen het ook erg op prijs dat wanneer je je ziek voelt, hevig hoest of iets dergelijks dat je ons hier telefonisch van op de hoogte brengt en wij dan de overweging kunnen maken om de afspraak niet door te laten gaan.

Geen aanrakingen van materiaal
In lijn met het advies van het RIVM willen wij hand-op-hand contact bij het betalen van bepaalde bezoeken tot een minimum beperken. Je hoeft dus tijdelijk niet direct af te rekenen, maar de betaling volgt middels automatische incasso of overboeking.
Je hoeft de werkbon ook niet te tekenen, de monteur tekent dit tijdelijk in overleg met je af.
Thuis werken
Wij werken door maar zoveel mogelijk thuis. Ook wij leveren graag onze bijdrage aan het tegengaan van de verspreiding van het Coronavirus. We werken dan wel vanuit huis, maar zijn nog altijd zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar!Â
Pas goed op jezelf en anderen!Â
We rekenen op uw begrip
Het is door deze extra maatregelen mogelijk dat je wat langer moet wachten tot er een medewerker bij je langskomt voor het verhelpen van een eventuele storing aan jouw alarmsysteem of camerasysteem. Uiteraard proberen wij je altijd zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. We hopen en vertrouwen op jouw begrip en medewerking voor deze ongekende situatie.
Wij zijn ontzettend trots op al onze medewerkers die juist nu laten zien wat het betekent om een Beveiligd Nederland hart te hebben.
We willen je als klant bedanken voor uw vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we goed op elkaar passen en elkaar een hart onder de riem steken. Wij zijn ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen samen zullen overwinnen.
Stukje positiviteit
Wij volgen voor wat betreft het thuiswerken ook het beleid van onze overheid en het RIVM. Met ingang van heden werken de meeste medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis.
Wij zijn voorzien van uitstekende middelen om dit mogelijk te maken.
Gelukkig hebben we dit probleem nog niet eerder hoeven meemaken, maar zien wij dit nu ook als een prima mogelijkheid om te leren van deze nieuwe situatie.