24/7 meldkamer

van Beveiligd Nederland

De meldkamer van Beveiligd Nederland waakt 24/7
over je eigendommen en dierbaren.

Mitchell Plat, Directeur Beveiligd Nederland

Graag laten we Mitchell Plat CEO van Beveiligd Nederland aan het woord.

Mitchell vertelt: ‘We zijn zeer tevreden over Service Centrale Nederland. Er is zeker sprake van een partnerschap. Dat blijkt bijvoorbeeld uit het écht meedenken met de wensen van de installateur.

Beveiligd Nederland heeft momenteel over de 5000 aansluitingen bij SCN en komt dagelijks op locatie bij de eindgebruiker. Wij horen hun vragen tijdens de installatie van het alarm-of camerasysteem en tijdens onze servicebezoeken. Dit is voor ons belangrijke informatie om onze service samen verder te optimaliseren. Deze input delen wij met SCN die op hun beurt dit analyseren en verwerken in hun diensten.’

Mitchell vervolgt: ‘Een ander voorbeeld is een zonemelding. Wanneer de klant een (alarm)melding krijgt, kan dat een schrikreactie geven. Er is iets aan de hand, maar de klant weet niet precies wat. Daar heeft de communicatie van de centralist op de meldkamer van grote invloed op hoe de klant deze situatie ervaart. De centralist moet de klant geruststellen en stap voor stap de juiste informatie geven en de juiste vragen stellen. Op die momenten maak je als meldkamer het verschil en zien de gebruikers de meerwaarde in van een PAC.’

‘Je ziet dit ook terug bij de zogenaamde noodknop.’ Mitchell geeft aan dat ook hier de communicatie van de centralisten van essentieel belang is. ‘Is het een melding bij een klant op leeftijd of een melding in een winkelpand. Waarbij de ene melding de persoonlijke aandacht vraagt en er bij de andere melding een grote kans bestaat dat het om een daadwerkelijke overval gaat. Dan wordt er van de centralist ook een geheel ander plan van aanpak verwacht. Hier weten de centralisten van SCN op een juiste manier te anticiperen.

Bij Service Centrale Nederland ervaren we dat er steeds aandacht is om service en communicatie verder te optimaliseren. Waardoor we beide streven naar zoveel mogelijk tevreden klanten.

Want laten we vooropstellen dat het succes is gebaseerd op de samenwerking van de installateur en de meldkamer.’

0
uur per dag
0
dagen per week
0
dagen per jaar

Samen waken we over uw gezin en eigendommen

Service Centrale Nederland B.V. staat garant voor een professionele, snelle en persoonlijke alarmverwerking voor particuliere én zakelijke klanten. Wij ontvangen en verwerken alarm-, brand-, en overvalmeldingen maar ook meldingen van technische aard; uitvallen van apparatuur, storingen bij productieprocessen of andere onregelmatigheden.

Afhankelijk van het type melding wordt er contact opgenomen met de juiste persoon – door u van tevoren opgegeven -, bewakingsbedrijf of overheidsinstantie. Elke melding wordt bij ons serieus genomen en adequaat verwerkt.

Onze meldkamer beschikt over de nieuwste systemen en hoogtechnologische apparatuur om u van een optimale dienstverlening te kunnen voorzien. Onze medewerkers waken 24 uur op 24 uur over uw veiligheid. Service Centrale Nederland B.V. biedt professionele service en gaat klantgericht te werk. Bij een alarmmelding nemen onze medewerkers met u contact op en niet andersom. Bovendien is het mogelijk om een persoonlijke code of wachtwoord te hanteren zodat u bij een melding niet onnodig hoeft te zoeken.

Kortom, wij vinden uw veiligheid erg belangrijk en gaan hier zorgvuldig mee om. Wij bieden u een professionele, snelle en persoonlijke dienstverlening die volledig is afgestemd op uw wensen. Onze doelstelling is dat u met een gerust hart uw pand kunt verlaten.

De gebundelde kracht maakt ons onovertreffelijk

Beveiligd Nederland en Service Centrale Nederland zijn een unieke samenwerking aangegaan. We hebben dezelfde visie op het gebied van veiligheid, daarbij komt dat we samen hoge service willen aanbieden die voor iedereen betaalbaar moet zijn.
Het alarmsysteem van Beveiligd Nederland is volledig ontworpen voor de systemen van de Alarmcentrale. Niets blijft onopgemerkt en de alarmcentrale zal altijd direct anticiperen en de hulpdiensten paraat zetten. Service Centrale Nederland onderscheid zich van andere meldkamers (PAC) door een hoge kwaliteit met service te bieden, middels een team professioneel opgeleide centralisten, moderne systemen, jarenlang wereldwijde ervaring en duidelijke richtlijnen.